Το απόρρητο δεν μπορεί να είναι ένα ατύχημα του Coronavirus

Πολλοί Αμερικανοί τώρα βασίζονται σε ψηφιακά εργαλεία για να λειτουργούν από απόσταση και να παραμένουν συνδεδεμένοι. Δεν θα πρέπει να θυσιάσουν την ιδιωτική τους ζωή για να τα χρησιμοποιήσουν.

Εκατομμύρια Αμερικανοί, που στέκονται στα σπίτια τους από το coronavirus, έχουν μετατραπεί σε πλατφόρμες επικοινωνίας όπως το Zoom , το Google Hangouts και το Facebook Messenger για να δουλέψουν ή να παραμείνουν συνδεδεμένοι με φίλους και οικογένεια. Δωρεάν και εύκολο στη χρήση, οι υπηρεσίες τσακίζουν αριθμούς ρεκόρ νέων χρηστών.

Αλλά υπάρχει ένα ρητό στο Silicon Valley: Εάν το προϊόν είναι δωρεάν, είστε το προϊόν .

Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει ως συνήθως. Οι Αμερικανοί δεν παραδίδουν πρόθυμα την ηλεκτρονική ταυτότητά τους κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας – πολλοί υποχρεώνονται να το κάνουν από τα σχολεία, την οικογένεια ή την εργασία τους. Ακριβώς όπως μια ομάδα κατασκευαστών αλλάζει τις γραμμές παραγωγής τους στον αναπνευστήρα και την παραγωγή μάσκας για το καλύτερο καλό, οι εταιρείες που συνήθως βλέπουν κάθε νέο εγγεγραμμένο χρήστη ως σημείο δεδομένων για να εκμεταλλευτούν πρέπει να κάνουν μια παύση για να επωφεληθούν από την ηλεκτρονική συγκομιδή δεδομένων.

Για όσους είναι αρκετά τυχεροί για να έχουν φορητούς υπολογιστές και αξιόπιστο ευρυζωνικό διαδίκτυο στο σπίτι, δεν αρκεί η απλή ενημέρωση των πολιτικών απορρήτου ή των συμφωνιών πελατών. Οι Αμερικανοί χρειάζονται μια εγγύηση ότι οι συνομιλίες που κρατούνται μέσω της συνομιλίας μέσω βίντεο δεν θα είναι συμβάντα συλλογής δεδομένων.

Η εταιρεία βιντεοδιάσκεψης Zoom ήταν μια ξεχωριστή μάρκα της πανδημίας, εν μέρει επειδή οι καθημερινοί αριθμοί των χρηστών της αυξήθηκαν στα 200 εκατομμύρια τον Μάρτιο από 10 εκατομμύρια πέρυσι, καθιστώντας το ένα από τα λίγα φουσκωτά αποθέματα εν μέσω πρόσφατων πωλήσεων.

Ο γενικός εισαγγελέας της Πολιτείας της Νέας Υόρκης ξεκίνησε έρευνα σχετικά με το Zoom, ζητώντας του να προωθήσει ενεργά τα μέτρα ασφαλείας, και όχι μόνο να απαντήσει σε αρνητικές αναφορές του τύπου σχετικά με τις απώλειες προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Και το FBI προειδοποίησε ότι το Zoom ήταν επιρρεπές σε μια μορφή ψηφιακής αεροπειρατείας γνωστή ως “Zoombombing” μετά από περιστατικά όπου οι hackers μπήκαν σε διαδικτυακές συναντήσεις για να παρενοχλούν τους συμμετέχοντες με ρατσιστικές ή γραφικές αντιρρήσεις, αυξάνοντας το φάσμα των προσωπικών δεδομένων των χρηστών να είναι επίσης ευάλωτα.

Οι Times της Νέας Υόρκης διαπίστωσαν επίσης ότι το Zoom εμφάνισε μερικά δεδομένα από τα προφίλ των ανθρώπων LinkedIn χωρίς την άδειά τους, ένα ελάττωμα του Zoom λέει ότι έχει επιδιορθωθεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Zoom, Eric Yuan, ζήτησε συγνώμη για τις χαλαρές πρακτικές ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς δεδομένων πελατών μαζικά στο Facebook, που ανέφερε η Motherboard . Η εταιρεία δήλωσε ότι σταμάτησε τις νέες κυκλοφορίες χαρακτηριστικών για τρεις μήνες για να επικεντρωθεί στην ασφάλεια.

Έντονοι σχετικά με τους κινδύνους για την ιδιωτικότητα των σπουδαστών τους, ορισμένες σχολικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Νέας Υόρκης , του Πίτσμπουργκ και του Clark County, Nev., Στο σπίτι του Λας Βέγκας, δεν θα επιτρέψουν να διενεργηθούν μαθήματα πάνω από το Zoom, διακόπτοντας περαιτέρω ήδη ξεπερασμένη εκκίνηση της εικονικής μάθησης. Οι υπάλληλοι δήλωσαν ότι ανησυχούσαν ότι οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις επιτρέπουν την αυξημένη συγκέντρωση δεδομένων και ότι οι γονείς μπορεί να μην έχουν την τεχνογνωσία να απενεργοποιούν τέτοια χαρακτηριστικά.

Ο Jeff Ericson, πατέρας δύο σπουδαστών στο Πίτσμπουργκ, δήλωσε ότι συμφωνούσε ακράδαντα με όσους όρους ορίζει η Microsoft για τη χρήση του λογισμικού βίντεο στην περιοχή. “Όπως και ο καθένας, νοιάζομαι για την ιδιωτικότητα των παιδιών μου, αλλά επίσης δεν θέλω να λείψουν ξανά με τον δάσκαλό τους, έτσι τι επιλογή έχω πραγματικά;” αυτός είπε.

Οι τεχνολογικές εταιρείες βλέπουν μια ευκαιρία σε αυτή την κρίση. Αληθινά, ένα τμήμα της μητρικής εταιρείας της Google, απαιτεί έναν Λογαριασμό Google για να βρει και να κανονίσει τις δοκιμές κορωναϊού και λέει ότι μπορεί να μοιράζεται τα προσωπικά σας στοιχεία υγείας με εργολάβους, κυβερνητικούς οργανισμούς και άλλα εξωτερικά μέρη.

Τα εργαλεία συνομιλίας βίντεο, όπως το Zoom και οι ομάδες της Microsoft, ανησυχούν για το γεγονός ότι ενδέχεται να χρησιμοποιούν τεχνολογίες κενού δεδομένων για τα πιο ευάλωτα άτομα. Τα σχολεία και οι επιχειρήσεις που βασίζονται τώρα σε τέτοιες υπηρεσίες συχνά δεν δίνουν στους ανθρώπους άλλη επιλογή παρά να αποδεχθούν τους όρους υπηρεσίας τους.

Οι απατεώνες που αναζητούν θεραπεία για την απομόνωση των παιδιών τους θα μπορούσαν να συγχωρεθούν για να μην καταλάβουν τις πολιτικές απορρήτου σε σχέση με το βιβλίο, πριν τις συνδέσουν με τους παππούδες τους στο video chat ή να τους διασκεδάσουν με λίγες ώρες ροής βίντεο στο YouTube.

Η Elizabeth Johnson, δικηγόρος στη Βόρεια Καρολίνα που ειδικεύεται στην ιδιωτική ζωή των δεδομένων, βρίσκεται σε απώλεια για λύση όταν τα δύο παιδιά της, ηλικίας 10 και 12 ετών, θέλουν να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης που γνωρίζει ότι θα συλλέγουν τα δεδομένα τους. «Δεν έχω ιδέα τι να κάνω γι ‘αυτό», είπε η κ. Johnson. “Η παραμονή στο σχολείο είναι πλέον πιο σημαντική από ένα άμορφο μέλλον, όπου οι εταιρείες έχουν κάνει συμπεράσματα για τα παιδιά μου ως καταναλωτές στο διαδίκτυο”.

Ξανά και ξανά, οι εταιρείες έχουν δείξει ότι, για αυτούς, η αξία των τεράστιων αποθηκευτικών χώρων που μπορούν να ενημερώσουν τους διαφημιζόμενους ή η δική τους ανάπτυξη προϊόντων αμαρτάρει σε οποιαδήποτε δυσαρέσκεια για τον τρόπο με τον οποίο καταρτίστηκε. Τα έξυπνα ηχεία εσωτερικού χώρου καταγράφουν τις ιδιωτικές συνομιλίες μας και τα smartphones παρακολουθούν τους χρήστες με ακρίβεια ακριβείας.

Μια πρόσφατη μελέτη από ερευνητές του Πανεπιστημίου Northeastern και Imperial College London διαπίστωσε ότι οι έξυπνοι ομιλητές από την Google, την Apple και το Amazon μπορούν να ενεργοποιήσουν κατά λάθος 19 φορές ημερησίως και αποσπάσματα ρεκόρ για περισσότερα από 40 δευτερόλεπτα χωρίς να γνωρίζουν οι χρήστες.

Δεν είναι ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι εκατομμύρια Αμερικανοί αναγκάζονται να επιβιβαστούν στις πλατφόρμες τους για δουλειά ή για ευχαρίστηση, η βιομηχανία τεχνολογίας χρησιμοποιεί επίσης την πανδημία ως δικαιολογία για να επιδιώξει την ανατροπή των μετριοπαθών προστασίας της ιδιωτικής ζωής που υπάρχουν.

Τον Ιανουάριο, εκατομμύρια Αμερικανοί είχαν την ευκαιρία για πρώτη φορά να ζητήσουν μια λεπτομερή ανάγνωση των προσωπικών φακέλων που συλλέγουν οι πολυεθνικές εταιρείες και να αναγκάσουν τις επιχειρήσεις αυτές να μην πωλούν πλέον τα στοιχεία τους, χάρη στον νόμο California Consumer Privacy Act .

Τα αποτελέσματα ήταν ματωμένα. Ο νόμος βοήθησε να εκθέσει την έκταση της συλλογής δεδομένων επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων καταγραφής των κάθε βρύση σε ένα Kindle e-reader , αναλυτικά στοιχεία πιστωτικών καρτών, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πλήρη κατάλογο των προηγούμενων αγορών και συμπεράσματα σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών, όπως οποίων ταινίες είναι πιθανότερο να παρακολουθήσουν .

Ωστόσο, καθώς η πανδημία έπληξε τις Ηνωμένες Πολιτείες, ένας συνασπισμός εμπορικών ομάδων ζήτησε από τον γενικό εισαγγελέα της Καλιφόρνιας, Xavier Becerra, να καθυστερήσει την εφαρμογή του νόμου περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής μέχρι το επόμενο έτος. Εάν δοθεί καθυστέρηση, οι εταιρείες θα απαλλαγούν από απαιτήσεις που περιλαμβάνουν την αποκάλυψη προσωπικών πληροφοριών που συλλέγουν για τους Καλιφορνέζους. (Το γραφείο του γενικού εισαγγελέα δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια.)

Αντί να επιχειρήσουν να καταργήσουν τους κανονισμούς για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες κρίσιμης σύνδεσης πρέπει να εφαρμόζουν την εν λόγω ενέργεια στον περιορισμό της συλλογής δεδομένων κατά τη διάρκεια της εθνικής έκτακτης ανάγκης μόνο σε ό, τι χρειάζονται για να λειτουργήσουν και να δώσουν πρόσθετες διαβεβαιώσεις ότι οι υπηρεσίες τους συμμορφώνονται με τους νόμους περί προστασίας των παιδιών.

Πολλές εταιρείες καθιστούν εξαιρετικά δύσκολη την εξαίρεση από τη συλλογή δεδομένων, την ταφή των αδειών σε βάθος στους ιστοτόπους τους ή τις συχνά μεταβαλλόμενες πολιτικές απορρήτου που υπαγορεύουν τον τρόπο και τη συχνότητα συλλογής προσωπικών πληροφοριών. Μόλις αρχίσετε να χρησιμοποιείτε ορισμένες υπηρεσίες, μπορεί επίσης να είναι δύσκολο να σταματήσετε, ειδικά εάν τα αρχεία ή οι φωτογραφίες σας είναι αποθηκευμένα εκεί, ένα επιθυμητό χαρακτηριστικό ανάμεσα στις τεχνολογικές εταιρείες που είναι γνωστές ως lock-in.

«Καταλαβαίνουν ότι εμείς ως καταναλωτές είμαστε τεμπέληδες», δήλωσε η Alastair Mactaggart, η οποία είναι επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου των Καλιφορνέων για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών. “Δεν λαμβάνουμε τις προφυλάξεις που πρέπει να κάνουμε και αυτές οι εταιρείες είναι σε θέση να επωφεληθούν από αυτό. Έτσι, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα καλό για αυτούς “.

Μπορεί να είναι δελεαστικό για τις εταιρείες να βλέπουν τους μπαλόνι τους χρήστες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας ως προάγγελος της μακροπρόθεσμης ευημερίας. Όμως, οι καταναλωτές χρειάζονται την επιλογή να διαγράψουν τα προφίλ των χρηστών μετά την αποδυνάμωση της κρίσης, ιδίως εάν έχουν αποθηκεύσει ευαίσθητες πληροφορίες για τα παιδιά τους και αξίζουν εύκολη πρόσβαση σε όσα συλλέχθηκαν.

Οι Αμερικανοί έχουν χάσει τον έλεγχο πολλών ως αποτέλεσμα του κορωναϊού. Τουλάχιστον θα πρέπει να είναι σε θέση να ελέγχουν τι συμβαίνει με τα προσωπικά τους δεδομένα.

https://www.nytimes.com/
Σχόλια

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.